BURMISTRZ MIASTA JORDANOWA ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze SEKRETARZA MIASTA JORDANOWA
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek1, 34-240 Jordanów
- Stanowisko pracy:
Sekretarz Miasta Jordanowa
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieposzlakowana opinia,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Wykształcenie wyższe, preferowane: administracyjne lub prawnicze lub ekonomiczne;
- Staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2019r. poz.1282 ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art.2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- Znajomość regulacji prawnych w szczególności :
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U.2020.713)
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz.1282 z póź. zm.);
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 poz. 735 z póź. zm.);
- Ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2020 poz. 2176 z póź. zm.)
- Wysoka kultura osobista
- Biegła obsługa komputera (pakiet Office),
- Umiejętność zarządzania
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zdolność podejmowania decyzji
- Chęć podnoszenia swoich kwalifikacji,
- Dyspozycyjność, kreatywność, komunikatywność.
- Inne uprawnienia, dodatkowe certyfikaty,
- Zadania wykonywane na stanowisku:
- Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu.
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, opracowanie projektów zmian Statutu, regulaminów, zarządzeń oraz projektów organizacji stanowisk pracy,
- Zapewnienie zgodności działania Urzędu z przepisami prawa oraz przestrzegania przepisów o tajemnicy ustawowo-chronionej,
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, obiegiem informacji w Urzędzie oraz pomiędzy Urzędem a jednostkami organizacyjnymi,
- Organizacja współpracy z administracyjną samorządową w powiecie i województwie, z sąsiednimi gminami, instytucjami, organizacjami poza rządowymi,
- Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań Urzędu,
- Prowadzenie ewidencji zarządzeń wydawanych przez Burmistrza oraz zbioru przepisów gminnych,
- Zapewnienie prawidłowej obsługi klientów Urzędu, sprawowanie nadzoru w zakresie załatwiania skarg i wniosków,
- Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej,
- Nadzór nad właściwym przygotowaniem materiałów pod obrady rady miasta,
- Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem pracowników Urzędu Miasta,
- Organizowanie narzędzi informatycznych niezbędnych do prawidłowej pracy Urzędu, nadzór nad racjonalnym i prawnym ich wykorzystaniem,
- Nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej oraz BIP,
- Koordynacja i organizacja sprawa związanych z wyborami, referendami i spisami,
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Burmistrza.
- Informacja o warunkach pracy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pełny wymiar czasu pracy,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie,
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
- Życiorys/CV/
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe,
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu),
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności (kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.)
- Kopia dowodu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
- Oświadczenie kandydata o następującej treści: ”Oświadczam że nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- Oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie wywiadu środowiskowego
w dotychczasowych miejscach zatrudnienia i nauki w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez kandydata nieposzlakowanej opinii.
- Dodatkowe informacje:
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- Do przedłożonych dokumentów kandydat powinien dołączyć wypełniony
załącznik nr 2. Załącznik nr 2
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Jordanowa w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6%.
- Przebieg postępowania w sprawie naboru:
a). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać :
- osobiście (w zamkniętej kopercie) w siedzibie Urzędu (ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów pok. Nr 5- sekretariat) lub
- pocztą na adres: Urząd Miasta Jordanowa ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów z dopiskiem:
”Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Miasta Jordanowa” w terminie do dnia 09 sierpnia 2021r. do godz.14.00.
- Inne informacje:
- Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
- I etap - analiza formalna dokumentów;
- II etap - merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej,
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo (na podany adres) o terminie testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej( http://bip.malopolska.pl/umjordanow) oraz na tablicy Informacyjnej Urzędu Miasta Jordanowa,
- Dokumenty kandydatów zawierające braki albo oferty, które wpłyną po wskazanym w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane można będzie je odebrać osobiście (za potwierdzeniem) w Urzędzie Miasta w pokoju nr 8 w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
Burmistrz Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski
Załączniki do pobrania: