Nabór pracowników

Nabór na stanowisko informatyka

Zarządzenie NR 27/2022
Burmistrza Miasta Jordanowa
z dnia 17.05.2022 r.

w sprawie: ogłoszenia naboru na stanowisko informatyka (Administrator Systemów Informatycznych) w Referacie Organizacyjno – Administracyjnym i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Jordanowa

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2022 r.poz. 559, 583.) oraz art. 11 ust. 1 i 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.), zarządzam, co następuje:

§1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze: informatyk (Administrator Systemów Informatycznych) w Referacie Organizacyjno – Administracyjnym i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Jordanowa.

§2. Wymagania wobec kandydata oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze w formie konkursu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§3. Ogłoszenie o naborze zostaje poddane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta Jordanowa i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Jordanowa.

§4. Komisję Rekrutacyjną do wyłonienia kandydata na stanowisko informatyka (Administrator Systemów Informatycznych) w Referacie Organizacyjno – Administracyjnym i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Jordanowa, powoła Burmistrz Miasta Jordanowa odrębnym zarządzeniem.

§5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Inspektorowi ds. kadr Urzędu Miasta Jordanowa.

§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta Jordanowa

Andrzej Malczewski


BURMISTRZ MIASTA JORDANOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY W URZĘDZIE MIASTA JORDANOWA RYNEK 1, 34-240 JORDANÓW

Stanowisko: informatyk (Administrator Systemów Informatycznych) w Referacie Organizacyjno – Administracyjnym i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Jordanowa 

  1. Wymagania niezbędne na stanowisku:
    1. obywatelstwo polskie
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. wykształcenie min. średnie (preferowane informatyczne)
    6. co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku informatyka lub pokrewnych
      Na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
      Dokumenty przedkładane przez obywateli państw Unii Europejskiej lub innych państw winny być przetłumaczone na język polski.
    7. Znajomość regulacji prawnych, w szczególności:
      • Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j.Dz. U. z 2022 r.poz. 559, 583.)
      • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 poz. 735 z późn. zm.);
      • Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282 z późn. zm.);
      • Rozporządzenie Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. dotyczące Krajowych Ram Interoperacyjności.
  2. Wymagania dodatkowe na stanowisku:
    • Doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej
    • Szeroka wiedza na temat technologii sieciowych (TCP/IP, VLAN, DNS, DHCP, Routing)
    • Znajomość wirtualizacji opartej o Hyper-V lub Oracle VM Server
    • Znajomość systemów Windows Server oraz Linux w stopniu pozwalającym na administrację
    • Podstawy znajomości baz danych MSSQL, PostreSQL
    • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na zrozumienie dokumentacji technicznej
      Dodatkowe atuty:
    • Znajomość systemów monitoringu: Axence nVision, Zabbix, Elasticsearch
    • Znajomość administracji urządzeniami z rodziny Forti (FortiGate, FortiMail, FortiAnalizer, FortiClient)
    • Znajomość systemów klasy DLP Safetica
    • Praktyczna znajomość Powershell
    • Wiedza na poziomie Cisco CCNA
    • Znajomość WCAG 2.1
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Wykonywanie zadań i obowiązków Administratora Systemów Informatycznych (ASI) w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miasta Jordanów (IZSI)
    2. Zarządzanie systemem informatycznym, w którym przetwarzane są dane osobowe, posługując się hasłem dostępu do wszystkich stacji roboczych z pozycji administratora
    3. Przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu informatycznego, którym przetwarzane są dane osobowe
    4. Przydzielenie, na wniosek administratora danych osobowych, każdemu upoważnionemu użytkownikowi identyfikatora oraz pierwszego hasła do systemu informatycznego
    5. Nadzorowanie działania mechanizmów uwierzytelniania użytkowników oraz kontroli dostępu do danych osobowych
    6. Podejmowanie działania w zakresie ustalania i kontroli identyfikatorów dostępu w systemie informatycznym
    7. Wyrejestrowanie użytkowników oraz zmienianie zakresu uprawnień na polecenie administratora danych osobowych
    8. Informowanie administratora danych osobowych o sytuacji stwierdzenia naruszenia zabezpieczeń systemu informatycznego i współdziałanie z nim przy usuwaniu jego skutków
    9. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji naruszeń bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w systemie informatycznym
    10. Nadzorowanie wykonywania napraw, konserwacji oraz likwidacji urządzeń komputerowych, na których zapisane są dane osobowe
    11. Nadzorowanie wykonywania kopii zapasowych, ich przechowywania oraz okresowe sprawdzanie ich dalszej przydatności do odtwarzania danych w przypadku awarii systemu informatycznego
    12. Organizacja i zapewnianie ciągłości pracy sieci komputerowej oraz urządzeń sieciowych
    13. Zabezpieczenie danych znajdujących się na serwerach po przez prowadzenie stałej archiwizacji danych
    14. Planowanie i zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do obsługi informatycznej zadań Urzędu
    15. Współpraca z usługodawcami w zakresie:
      1. Instalowania i uruchamiania nowego oprogramowania
      2. Prowadzenia napraw serwisowych sprzętu
      3. Bieżącego instruktażu użytkowników
      4. Organizacji i wdrażania wykorzystania sieci Internetu w Urzędzie
    16. Planowanie  rozwoju systemów informatycznych i dostosowanie ich do zmieniających się potrzeb
    17. Wsparcie merytorycznie Administratora Danych osobowych w zakresie przygotowania druków oświadczeń, upoważnień i innych dokumentów niezbędnych przy przetwarzaniu danych osobowych
    18. Udział w określeniu polityki bezpieczeństwa informacji
    19. Opracowanie i aktualizacja instrukcji postepowania przy przetwarzaniu danych osobowych
    20. Monitorowanie systemów zabezpieczeń danych osobowych, identyfikowanie i analiza zagrożeń i ryzyka, na które narażone są dane osobowe
    21. Nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego, sprzętu biurowo-kserograficznego o oprogramowania
    22. Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania
    23. Koordynacja szkoleń pracowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu komputerowego oraz ochrony danych osobowych
    24. Przygotowywanie sprawozdań, materiałów pod obrady organów Miasta związanych z zakresem czynności
    25. Obsługa informatyczna posiedzeń komisji stałych oraz sesji Rady Miasta
    26. Rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemów/ urządzeń, serwis sprzętu (komputery, urządzenia mobilne, urządzenia peryferyjne) oraz problemów związanych z Internetem, zaporami sieciowymi, sieciami LAN, WLAN, WAN
    27. Administracja Windows Serwer/ Linux/ SQL
    28. Administracja Active Directory (m.in. DNS, DHCP, WSUS, ADCS)
    29. Prowadzenie strony internetowej (Joomla) oraz strony BIP zgodnie z WCAG 2.1
  4. Warunki pracy:
    1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
    2. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    3. Bezpośredni kontakt z klientami,
    4. Praca w siedzibie Urzędu Miasta Jordanowa ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów (budynek piętrowy bez windy),
    5. Praca na stanowisku obok pracy biurowej obejmuje także wyjazdy,
    6. Pierwsza umowa na czas określony, następnie możliwość jej przedłużenia lub zawarcia umowy na czas nieokreślony, W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (nie dłuższy niż 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Jordanowa, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, poniżej 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
    4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
    5. Oświadczenie kandydata o następującej treści: „Oświadczam że nie byłam/em skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”.
    6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z wzorem załączonym do ogłoszenia,
    8. ewentualne referencje z dotychczasowych miejsc pracy,
      Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów uniemożliwia wzięcie udziału w II etapie naboru.
  7. Miejsce i termin składania dokumentów
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
    • w zamkniętej kopercie  w siedzibie Urzędu (ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów pok. Nr 5- sekretariat) lub
    • pocztą elektroniczną w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
    • pocztą na adres: Urząd Miasta Jordanowa ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów
    • z dopiskiem:  ”Dotyczy naboru na stanowisko informatyka w Referacie Organizacyjno – Administracyjnym i Gospodarki Przestrzennej Urzędu Miasta Jordanowa” w terminie do dnia 30.05.2022 r. do godz. 10.00.
    • Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta w Jordanowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  8. Inne informacje:
    • Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
      • I etap- analiza formalna dokumentów;
      • II etap- merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu kwalifikacyjnego/krótkich zadań do wykonania na sprzęcie komputerowym,
    • Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie  lub mailowo (na podany adres) o terminie przeprowadzenia II etapu.
    • Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/umjordanow) oraz na tablicy Informacyjnej Urzędu Miasta Jordanowa,
    • Dokumenty kandydatów zawierające braki albo oferty, które wpłyną po wskazanym w ogłoszeniu terminie  można będzie odebrać osobiście (za potwierdzeniem) w Urzędzie Miasta Jordanowa w pokoju nr 8 w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
    • Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Jordanowa oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Jordanowa.

 Do pobrania:

  1. Obowiązek informacyjny przy rekrutacji w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą (PDF, 324KB)
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (PDF, 144KB)

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO DYREKTORA CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKI MIEJSKIEJ

W JORDANOWIE

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury I Biblioteki Miejskiej w Jordanowie został wybrany Pan Jan Hanusiak  zamieszkały w Jordanowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat spełnił wszystkie niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wymagany staż pracy, długoletnie doświadczenie w pracy oraz odbył pozytywnie rozmowę kwalifikacyjną.  

 

Jordanów dnia 16.05.2022r.

                                                                                                     Burmistrz

 

                                                                                                Andrzej Malczewski

Lista kandydatów spełniających

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o konkursie na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie

  1. Jan Hanusiak, miejsce zamieszkania: Jordanów

Burmistrz Miasta
Andrzej Malczewski

Informacja o unieważnieniu naboru

Informacja o unieważnieniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze -

„Podinspektor w referacie inwestycji, rozwoju gospodarczego i pozyskiwania funduszy Eko-doradca Urzędu Miasta Jordanowa”

Burmistrz Miasta Jordanowa unieważnia nabór na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze I etatu: „Stanowisko Podinspektora w Referacie Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego i Pozyskiwania Funduszu - „Eko-doradca” Urzędu Miasta Jordanowa”, ogłoszony Zarządzeniem nr 13/2022 z dnia 28.02.2022r.

Burmistrz Miasta

Andrzej Malczewski

Jordanów 31.03.2022r.

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko

Burmistrz Miasta Jordanowa ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie.

I. Wymagania stawiane kandydatom, którzy przystępują do konkursu:

  1. Wymagania obowiązkowe:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie wyższe;
    3. posiada udokumentowany co najmniej 3 - letni staż pracy w samorządowych instytucjach kultury;
    4. przedstawienie autorskiego programu działania i rozwoju Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie na okres 3 lat przy uwzględnieniu możliwości pozyskania środków zewnętrznych;
    5. znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania instytucji kultury, w tym ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o bibliotekach, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych;
    6. stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku kierowniczym bez przeciwwskazań;
    7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    8. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe,
    9. brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub samorządowej jednostce organizacyjnej działającej w obszarze edukacji lub turystyki i sportu;
    2. kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista;
    3. predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością kulturalną i twórczością artystyczną;
    4. predyspozycje menadżerskie i umiejętności kierowania zespołem;
    5. doświadczenie w pracy z grupami młodzieżowymi, artystycznymi, sportowymi, seniorami oraz z innymi środowiskami twórczymi;
    6. doświadczenie we współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w realizacji projektów z dziedziny kultury i sportu;
    7. znajomość historii Miasta Jordanowa;
    8. znajomość zagadnień i doświadczenie w pozyskiwaniu pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów Unii Europejskiej;
    9. prawo jazdy kat. B.

II. Warunki pracy na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Centrum Kultury i Biblioteka Miejska w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów;
  2. zatrudnienie na podstawie powołania na czas określony 5 lat;
  3. pełny wymiar czasu pracy;
  4. przewidywany termin zatrudnienia – 1 czerwca 2022 r.

III. Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kierowanie bieżącą działalnością Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie;
  2. pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie;
  3. wydawanie zarządzeń i regulaminów wewnętrznych;
  4. udzielanie upoważnień i pełnomocnictw do działania w imieniu Dyrektora;
  5. prowadzenie efektywnej gospodarki mieniem i środkami finansowymi;
  6. opracowywanie planów finansowych oraz wniosków inwestycyjnych i przedstawianie ich Organizatorowi;
  7. poszukiwanie i pozyskiwanie innych źródeł finansowania działalności statutowej;
  8. przedstawianie organizatorowi i właściwym instytucjom planów i sprawozdań określonych odrębnymi przepisami.

IV. Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. pisemne zgłoszenie do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie – list motywacyjny;
  2. pisemny, autorski program działania Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie;
  3. CV osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje itp.);
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. oświadczenie o braku ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 289);
  10. podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem (poświadczenia może dokonać osoba składająca dokumenty).

V. Składanie dokumentów:

Oferty przystąpienia do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie " w terminie do 25.04.2022 r. do godz. 12:00 na dzienniku podawczym Urzędu Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów lub przesłać listownie na adres urzędu.

Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu na dziennik podawczy Urzędu Miasta Jordanowa. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą poddane procedurze konkursowej.

VI. Informacje dodatkowe:

  1. zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu;
  2. konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach przez Komisję powołaną przez Burmistrza Miasta Jordanowa:
    • I etap- analiza formalna dokumentów;
    • II etap- merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z testu kwalifikacyjnego i/ lub rozmowy kwalifikacyjnej,
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub emailem (na podany adres) o terminie przeprowadzenia II etapu.
  4. przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Burmistrza Miasta Jordanowa o powołaniu Dyrektora Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie, nastąpi w ciągu 14 dni po upływie składania ofert;
  5. Lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/umjordanow), stronie internetowej Urzędu Miasta Jordanowa oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Jordanowa,
  6. Dokumenty kandydatów zawierające braki albo oferty, które wpłyną po wskazanym w ogłoszeniu terminie można będzie odebrać osobiście (za potwierdzeniem) w Urzędzie Miasta Jordanowa w pokoju nr 8 w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wynikach naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
  7. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.malopolska.pl/umjordanow), stronie internetowej Urzędu Miasta Jordanowa oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Jordanowa.
  8. Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno-finansowymi działalności Centrum Kultury i Biblioteki Miejskiej w Jordanowie, w tym jego planów finansowych i rzeczowych na okresy po rozstrzygnięciu konkursu, oraz innych ogólnych informacji na temat jego działalności - w tym celu należy skontaktować się z sekretariatem Urzędu Miasta Jordanowa tel. 18 26 91 700.

Załączniki:

  1. Obowiązek informacyjny przy rekrutacji w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą (pdf, 324KB)
  2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (pdf, 144KB)
  3. Zarzadzenie BM nr 19.2022 ogloszenie konkursu dyrektor CKiBM (pdf, 100KB)