Nabór pracowników
- Szczegóły
Lista kandydata/ów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu na stanowisko urzędnicze Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie z dnia 13.02.2020 r. w wymiarze: 1 etat
- Barbara Trembacz Adres zamieszkania Jordanów
Burmistrz
Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski
- Szczegóły
Lista kandydata/ów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu na stanowisko urzędnicze ds. księgowości i obsługi ekonomiczno- administracyjnej szkół w Urzędzie Miasta Jordanowa z dnia 19.02.2020 r. w wymiarze: 1 etat
- Justyna Polak Adres zamieszkania Osielec
Burmistrz
Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski
- Szczegóły
Jordanów, 19.02.2020 r.
Ogłoszenie
Burmistrza Miasta Jordanowa
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Burmistrz Miasta Jordanowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze -podinspektor ds. księgowości i obsługi ekonomiczno- administracyjnej szkół w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Szczegóły
Jordanów, dnia 13.02.2020 r.
Burmistrz Miasta Jordanów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie
- Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 2
34-240 Jordanów - Określenie stanowiska pracy:
- Nazwa stanowiska pracy: Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- Wymiar etatu: 1/1 etat
- Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2020 roku
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem pracy:
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub innego państwa, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1507 ze zmianami);
- staż pracy: 5 lat, w tym minimum 3 lata w pomocy społecznej;
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji publicznych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440);
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe.
- Znajomość ustawy z dn. 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1507 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
- Znajomość ustawy z dn. 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1111 z późn. zm.), ustawy z dn. 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 1390 z późn. zm.), ustawy z dn. 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1878 z późn. zm.), ustawy z dn. 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 473 z późn. zm.).
- Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn.zm.).
- Podstawowa znajomość ustaw o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy w zakresie dotyczącym realizacji zadań pomocy społecznej.
- Znajomość zagadnień dotyczących samorządu gminy, powiatu, województwa i administracji rządowej w kontekście zadań realizowanych przez pomoc społeczną.
- Znajomość programów komputerowych Windows, Office, obsługi poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych.
- Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność, kreatywność’
- Umiejętność analizy kompetencji pracownika zespołu w obszarze wiedzy, umiejętności i postaw.
- Umiejętność dokonywania oceny słabych i mocnych stron proponowanego przez pracownika działania oraz przewidywanie ich konsekwencji poprzez odpowiedni dobór metod i środków.
- Wspomaganie procesu edukacyjnego pracowników zespołu (samokształcenie, szkolenie).
- Umiejętność motywowania pracowników zespołu do zmian i podejmowania wyzwań.
- Znajomość narzędzi i metod weryfikowania stopnia osiągnięcia celów.
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
- Wymagania niezbędne:
- Zakres wykonywania zadań na stanowisku.
- Kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
- Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.
- Organizacja pracy w OPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.
- Przestrzeganie dyscypliny budżetowej przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS.
- Organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej.
- Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.
- Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
- Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.
- Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.
- Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek OPS.
- Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS.
- Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych.
- Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Miasta Jordanów.
- Informacja o warunkach pracy.
- Praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie (34-240 Jordanów, ul. 3 Maja 2);
- Wymiar czasu pracy - pełen etat: przeciętnie 8 godzin dziennie i przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Jordanowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – oryginał;
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o stażu pracy, potwierdzony własnoręcznym podpisem wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie - potwierdzony własnoręcznym podpisem.
- List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie - potwierdzony własnoręcznym podpisem.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu.
- Oświadczenie o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego, kraju Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA);
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji publicznych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1440),
- Inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy, rekomendacje, referencje;
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2019 poz. 1282 ze zmianami).
- Uwaga:
- Treść składanych przez kandydatów oświadczeń musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze;
- Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem;
- Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski;
- Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów – sekretariat w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jordanowie” - w terminie do dnia 28.02.2020 roku do godz. 11:00, osobiście lub za pośrednictwem urzędu pocztowego.
- Dla ofert wysłanych pocztą, za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów – sekretariat.
- Oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
- Postępowanie rekrutacyjne prowadzi Komisja Rekrutacyjna.
- Komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:
- pierwszy etap – analiza formalna dokumentów;
- drugi etap – merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z rozmowy kwalifikacyjnej
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo (na podany adres) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej: https://jordanow.pl, Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej.
- Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: https://jordanow.pl Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej.
- Wybrany w wyniku rekrutacji kandydat będzie zobowiązany do przedstawienia aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu, można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów – sekretariat w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO jako informuję, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Miasto Jordanów reprezentowane przez Burmistrza Miasta Jordanowa z siedzibą przy ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów. Z administratorem – można skontaktować się poprzez adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
- Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
- Szczegóły
Obecnie nie jest prowadzony nabór pracowników.