ogłoszenia i komunikaty
- Szczegóły
Jordanów, 27.07.2020 r.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 67/2020
Burmistrza Miasta Jordanowa
z dnia 6.07.2020 r.
Ogłoszenie o sprzedaży w formie przetargu publicznego składników mienia ruchomego Gminy Miasto Jordanów
- Nazwa i siedziba Organizatora przetargu:
Miasto Jordanów
ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów
NIP: 552 15 79 821,REGON: 491893227
tel. 18 26 91 700; fax 18 26 91 719; email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
- Oferty należy złożyć w trwale zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, uniemożliwiającej otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert – korespondencyjnie na adres: Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów lub na dzienniku podawczym w Urzędzie Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów;
- Koperta powinna być zaadresowana i opisana w następujący sposób:
Miasto Jordanów, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów
Oferta na:
„Sprzedaż składników mienia ruchomego Gminy Miasta Jordanów” - Termin składania ofert: 14.08.2020 r. do godz.: 10:00 – liczy się data wpływu do tut. Urzędu
- Termin otwarcia ofert: 14.08.2020 r. godz. 10:30 – Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów pok. nr 10
- Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwarcia.
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane składniki rzeczowe majątku ruchomego:
Przedmiot sprzedaży można obejrzeć w budynku przy ul. Kopernika 13 , 34-240 Jordanów, po uprzednim uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu Miasta Jordanowa tel. 18 26 91 708 - Rodzaj, typ i ilość sprzedawanych składników rzeczowych majątku ruchomego:
Mienie ruchome Gminy Miasto Jordanów :- 8 szt. Parkometry typ LOCOMAT P-600
- Rok produkcji 2011 r. elektronika zmodernizowana w 2016r
- posiadają następujące parametry:
- pobierają monety o nominałach od 10gr do 5 zł
- drukują bilety
- obsługa w 3 językach (polski, angielski, niemiecki)
- własne źródło zasilania aku
- wydruk raportów kasowych
- wyjmowany pojemnik na monety
- wbudowany czytnik kart bezstykowych
- bezstykowa karta serwisowa
- własny system alarmowy.
- części zamienne t. j. drukarki
- Uwaga –parkometry nie posiadają kart pamięci oraz akumulatorów
- Sprzedający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować wszystkie elementy wyszczególnione powyżej.
- Wysokość wadium, forma, termin i miejsce jego wniesienia:
- Wadium w wysokości 1000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych) należy wnieść w pieniądzu na numer konta bankowego: 86 8799 0001 0000 0000 8859 0024 Bank Spółdzielczy w Jordanowie z dopiskiem: „Sprzedaż składników mienia ruchomego Gminy Miasta Jordanów”
- Wadium powinno zostać wpłacone na konto Organizatora przetargu przed terminem składania ofert określonym w pkt. 2
- Wadium wniesione przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane lub zostały odrzucone zostanie zwrócone w terminie 7 dni na konto bankowe wskazane w przelewie
- Wadium złożone przez Nabywcę przedmiotu sprzedaży zalicza się na poczet ceny
- Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
- Wadium oferenta którego oferta zostanie wybrana zostanie zaliczone na poczet ceny umownej
- Cena wywoławcza:
Cenę wywoławczą ustalono na kwotę 8000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Oferent składający ofertę winien złożyć ofertę z ceną wyższą – oferty złożone w wysokości ceny wywoławczej lub niższej zostaną odrzucone. - Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:
- Oferta powinna zostać złożona w formie pisemnej na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia i być podpisana.
- Do oferty powinno zostać dołączone pełnomocnictwo w sytuacji gdy została ona podpisana przez pełnomocnika
- Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez wybrania którejkolwiek oferty, bez podania przyczyny
- Podstawy odrzucenie oferty:
- Została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez Oferenta, który nie wniósł wadium
- Nie spełnia wymagań zawartych w ogłoszeniu
- O odrzuceniu oferty Oferent zostaje poinformowany
- Informacje dodatkowe:
- Komisja Przetargowa wybierze Oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za przedmiot sprzedaży
- Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zawarciu z Oferentem umowy
- Organizator przetargu nie udziela gwarancji na przedmiot sprzedaży ani nie odpowiada za wady ukryte przedmiotu sprzedaży
- Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu
- Umowa z wybranym Oferentem zostanie zawarta w terminie 7 dni od dnia dokonania wyboru.
Burmistrz Miasta Jordanowa
Andrzej Malczewski
- Szczegóły
Zapraszamy na dni otwarte oczyszczalni ścieków w Jordanowie.
- Szczegóły
Mając na uwadze aktualną sytuację epidemiologiczną na terenie powiatów: suskiego, nowosądeckiego i wadowickiego, gdzie rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2 ma charakter dynamiczny, a wzrost zakażeń tym właśnie koronawirusem pozostaje w bezpośrednim związku z organizowanymi przyjęciami okolicznościowymi
Małopolski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny
nie rekomenduje organizacji takich przyjęć
Brak rekomendacji ma na celu wyłącznie ochronę zdrowia, a nawet życia mieszkańców, jak i osób przybywających do tych regionów, poprzez ograniczenie transmisji wirusa SARS-CoV-2.
Jednocześnie Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suchej Beskidzkiej apeluje do Mieszkańców i Gości odwiedzających nasz powiat o konieczności przestrzegania wszelkich nakazów i zakazów wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii oraz wytycznych Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, uwzględniających specyfikę funkcjonowania różnych obszarów naszego, codziennego życia, o wzmożenie reżimu sanitarnego i stosowanie środków ochrony osobistej oraz o ograniczenie kontaktów społecznych (przyjęcia, zebrania, spotkania, itp.), w tym zachowanie bezpiecznej odległości.
Z poważaniem
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Suchej Beskidzkiej
Informujemy, iż od dnia 18.07.2020r. (sobota) plac zabaw NIVEA przy ul. Mickiewicza zostanie otwarty
- Szczegóły
Zasady organizacji i funkcjonowania placów zabaw w dobie COVID-19.:
- Uczestnikiem placu zabaw może być dziecko zdrowe, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną (dotyczy to również opiekunów).
- Opiekunowie powinni zachować dystans społeczny między sobą wynoszący co najmniej 2 m (dotyczy to osób, które wspólnie nie zamieszkują lub nie gospodarują).
- W sytuacji, gdy na placu zabaw nie można zachować dystansu społecznego wynoszącego 2 m z uwagi na dużą liczbę przebywających osób, zaleca się rezygnację z rekreacji lub jej kontynuację w późniejszym czasie.
- Zaleca się, aby opiekunowie wyposażeni byli w środki pozwalające na utrzymanie higieny dziecka np. chusteczki do umycia rąk oraz czuwali, nad przestrzeganiem podstawowych zasad higieny (np. unikanie bliskiego kontaktu twarzą w twarz z innymi uczestnikami podczas zabawy, kasłanie/kichanie w chusteczkę lub zgięcie łokciowe – nie w kierunku innych).
- Należy bezwzględnie pamiętać o higienie rąk dziecka oraz opiekuna każdorazowo po zakończonej zabawie na placu zabaw [1]
- Nie zaleca się angażowania w opiekę nad dzieckiem (lub dziećmi) korzystającym z placu zabaw osób powyżej 60 roku życia lub z istotnymi problemami zdrowotnymi.
- Nie jest wskazane spożywanie posiłków oraz napoi w trakcie zabawy.
- W przypadku gdy dziecko podczas zabawy korzysta z własnych zabawek, opiekunowie powinni na bieżąco pilnować, aby nie były one udostępniane innym dzieciom, a po powrocie do domu zostały przynajmniej umyte z użyciem detergentu lub wyprane.
Z uwagi na fakt, iż nie mamy możliwości kontrolowania liczby przebywających osób a także dezynfekcji urządzeń po każdym użyciu apelujemy do rodziców i opiekunów o odpowiedzialne zachowanie i rozwagę by zabawa była bezpieczna dla wszystkich użytkowników.
- Szczegóły
W związku z wymianą przyłączy, nastąpią przerwy w dostawie wody w dniu 09.07.2020 r. (Wtorek) godz. 9.00-16.00
Pierzeja Rynku począwszy od sklepu MARTA do budynku POCZTY oraz ul. Różana
Po zakończeniu prac może nastąpić chwilowe pogorszenie wody.
Za utrudnienia przepraszamy.